søndag 9. januar 2011

Foredrag pluss en kort oversikt.

Nå har jeg satt dato for min reise til Kongo (Den Demokratiske Republikk). Reiser dit 26 april og skal være der i litt over tre uker. Selvsagt ikke nok tid til å se mer enn en liten brøkdel  av landet, men har lagt opp en forholdsvis spennende rute.
Skal blant annet reise med ferje fem dager på Congo River, som er verdens dypeste elv (helt uvesentlig, men likevel litt morsomt da...). Så blir det inn jungelen osv.

Men først blir det India og, hvis alt går som planlagt, drar jeg også til Sibir i mars. Men der er det et par hindringer som må ordnes først.

Hvis noen ønsker å se bilder fra Sudan, Kina, Australia, Nepal, Stetind og andre steder jeg har reist i det siste, så skal jeg holde to foredrag på Fotomessen i Lillestrøm neste helg. Klokken 11 og klokken 13 lørdag 16 januar.

Så vidt jeg har forstått, blir dette to helt uformelle foredrag på Canon sin stand. Men jeg lover at det skal bli underholdende og ikke minst inspirerende for de som er glad i kombinasjonen foto og reise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar