onsdag 8. februar 2012

Snart blir det kaldt... veldig kaldt


08. 02. 12

Tiden går raskt. Snart reiser jeg hjem igjen. Skal være her i Nokrek nasjonalpark to dager til, så setter jeg kursen mot Guwahati og Norge.

Men denne gangen blir jeg ikke lenge hjemme. Reiser til Sibir den 23. februar. Da blir det kulde og snø. Fikk mail nå fra de som hjelper meg å organisere turen: 52 minus.

Jeg får vel pakke ned de lange underbuksene…

Har gjort et par spennende intervju i dag. Dette er mande burung land – ingen tvil om det (Mande betyr forresten mann og Burung betyr selvsagt jungel eller skog).

Under et bilde fra i kveld. En av karene i stammen, pleier å ta en runde i landsbyen hver kveld. Han er nemlig en av de som har sett Mande Burung, og han «vil bare sjekke at alt er ok», når han går kveldsrunden sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar