søndag 5. februar 2012

Frisk luft...


05. 02. 12

Endelig tilbake i frisk luft. Reiser langs grensen mot Bangladesh. Litt usikkert område blir jeg fortalt. Det er noen militser i disse åsene, som er litt ustabile. Men så lenge vi reiser om dagen går det visst greit (håper jeg?)

Men lufta og naturen her er frodig og frisk. Mine lunger trenger det etter å ha pustet kullstøv noen dager (ikke sunt!!).

I morgen kommer vi til Tura. Deretter vet jeg ikke helt hva som skjer videre. Skal prøve å finne noen som har litt mer informasjon angående mande burung, som de kaller yetien i dette området.

Under et bilde fra området jeg har reist gjennom i dag. Khasi Hills blir det kalt og her er kirker og ingen (i alle fall veldig få) hindutempler. Bildet er tatt bare seks kilometer fra grensen til Bangladesh.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar