søndag 20. februar 2011

Litt info... som kanskje skulle ha dukket opp tidligere...

Ok, rettelse: Følg med på bloggen - her sier jeg i fra når jeg skal ha foredrag.
Vet ikke når neste foredrag dukker opp, men jeg lover å si i fra her straks jeg vet dato, tid og sted!
Og til de som har spørsmål, så lønner det seg å skrive til meg på mail: johnny_haglund@msn.com. Den sjekker jeg daglig (stort sett).

Når jeg ikke er på reise, så er jeg ikke på bloggen mer enn et par ganger i uka.

Men her er en kort oversikt over hva jeg har planer om i år:
April - mai: D. R. Kongo.
Juni - juli: Peru, Amazonas (mulig også Bolivia).
August - september: Canada.
Oktober: Kina.
November - desember: Algerie... forhåpentligvis. Hvis alt går som planlagt. Ja, det gjelder selvsagt de andre reisene også. Alt kan jo skje... men det gjør jo bare livet litt spennende.

1 kommentar: