mandag 11. april 2011

Snart tid for Kongo

Etter litt for mange uker hjemme, er jeg nå endelig klar for ny reise. Når folk flest klemmer i seg påskemarsipan og pakker sekken for å dra til fjells, setter jeg meg på flyet til Kisangani.

Jeg har jobbet mye med å finne gode kontakter i Kongo, slik at jeg får en trygg reise. Eller: Så trygg som en reise til Kongo kan bli.

Jeg skal prøve å blogge så ofte som mulig, men det blir nok ikke hver dag.

Det blir også litt forandring på mine reiseplaner i sommer. Det blir ikke Peru og Bolivia, som først planlagt. I stede blir det dyreparken i Kristiansand, Hunderfossen... og Surinam.

Lover å ikke blogge om Kaptein Sabeltann eller trollene i Hunderfossen. Surinam derimot...
Har aldri vært i denne delen av Sør Amerika, så det skal bli spennende. Det også.

Det blir med andre ord en travel reisetid frem til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar