tirsdag 9. oktober 2012

Tilbake til Kina og Guizhou


Guizhou er akkurat som jeg husker: Grått og småkjølig. Sist jeg var her hadde jeg akkurat to dager med sol i løpet av tre uker – resten bare overskyet og regn. Men jeg har jo ikke kommet hit for å sole meg. Det er de som lever her jeg fascineres av.

Akkurat nå er jeg i en liten miao-landsby. Reiser med to kamerater fra Norge, og selv om vi så vidt har ankommet landet, så ble det faktisk et par ok foto i dag.

Flere bilder kommer etter hvert, men sjekk også ut Canon sin Facebook-side (http://www.facebook.com/CanonNorge). Der ligger det - eller de blir lagt ut snart - en del bilder fra min forrige reise i dette området.

Legger ved et bilde fra i dag. Tatt med Canon 1Dx og blits ute i maisåkeren.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar