fredag 19. oktober 2012

Fortsatt i Kina...

19. 10. 12
Har dessverre ikke fått skrevet noe her på mange dager. En grunn er at jeg får ikke opp blogspot sine sider her på det regulære nettet i Kina (det virker som om Kina har sperret dette nettstedet). Det betyr at jeg må bruke satellitt kommunikasjonen min for å legge ut bilder og tekst her. Samtidig har det vært fotografering fra tidlig om morgenen til langt på kveld hver dag. Når natten da kommer, er jeg trøtt som et lykkehjul.

Siden sist har vi vært innom byen Kaili, men nå er vi helt sørøst i staten Guizhou. I en liten, avsidesliggende landsby ved navn Basha. Dette er et veldig spesielt sted, og forhåpentligvis ligger det noen gode bilder og historier og venter på meg her.

Legger ved et kort videoklipp fra rismarkene vi var i (filmet av kamerat Jørgen Johanson), samt to bilder fra Kaili og et bilde fra en fabrikk hvor likestillingen virkelig har kommet langt...
Mer om det i Vi Menn etterhvert.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar