torsdag 27. september 2012

Snart Kina

Reiser til Kina den 07. oktober. Skal til Guizhou - en litt uvanlig provins for de aller fleste, men jeg har vært her før og det er mye spennende å finne her.

Flyr til Guiyang og reiser videre derifra.

For de som er interessert i å lese litt mer om hva som skjedde i Peru og USA, så kan jeg fortelle at reportasjen om fiskerne i Peru (se bilder lengre ned) står i Vi Menn nr. 40. Og reportasjen om Centralia i Pennsylvania, USA, kommer i Vi Menn nr. 41. Sist, men ikke minst, saken om alligatorjegerne i Louisiana kommer i Vi Menn nr. 42.

Og det blir mer. Masse mer!

For de som ikke har sett denne tidligere, så er det også litt bilder fra mitt arkiv på denne linken:

www.fotoritim.com/yazi/johnny-haglund--macera-fotografcisi

Jeg har fått mange hyggelige tilbakemeldinger ang. bloggen min på mail. Og det er helt greit om folk vil kommentere bloggen her på bloggen eller om de vil sende mail. Opp til enhver.

Legger ved et par bilder fra fiskerne i Peru.




2 kommentarer:

  1. It is very entertaining to read about your adventures and travel with you through the blog with a little help from the imagination. Keep writing .... more often please!! L

    SvarSlett
  2. Meget bra foredrag i Arendal i går kveld, angrer ikke et sekund på at jeg møtte opp! Kunne satt i mange timer til å sett gjennom bilder og hørt historier! :)

    mvh
    Kristian V.

    SvarSlett