fredag 28. oktober 2011

Snart jul...

Alle tillatelser til å publisere bildene jeg tok på dette hemmelige stedet er nå i boks (men du verden for et sirkus det var for å få det til!!).

Bra er det, for nå er Bjørn og jeg snart på vei hjem. Kjører mot Phoenix i dag og i morgen reiser vi hjem.

Skal prøve å være flinkere denne gang til å fortelle på bloggen min når de enklete reportasjene kommer på trykk i Vi Menn.

Neste reise blir nok ikke før etter jul. Hvor jeg skal da er fortsatt ikke bestemt. Men jeg har fått en liten ide; Sibir midtvinters frister faktisk!

Kanskje ikke så rart, for i år har jeg svettet meg gjennom Kongo, Guyana og sist i det sørlige USA.

Kommer tilbake til det senere.

Under et bilde jeg tok på vei gjennom ørkenen i California.

Takk for nå!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar