tirsdag 25. oktober 2011

Kjendiser...?


Det ble tre dager i El Paso. Nå derimot, kommer noe helt, helt annerledes. Men før jeg kan gå løs på neste post her i USA, må vi kjøre nærmere 150 mil. Skal over til California.

Ble nemlig kjent med en kar her tilbake i 2009. Og Mike, som han het, var litt av en fyr. Han var kamerat med Clinter’n (ja, nettopp – han skuespiller’n). Og han kjente en rekke andre store navn i filmbransjen. Men dessverre… Mike døde for knapt et år siden. Veldig synd!

Likevel, alt er ikke tapt, for Mike hadde ei kone - Paula. Og hun var like involvert i denne bransjen, som sin mann. Hvilken bransje? Ja, det er det som er litt vrient. Jeg har nemlig forsøkt å komme hit tidligere og lage en sak om dette, men hver gang har noe kommet i veien.

Jeg skal ikke røpe for mye nå, men jeg kan nevne et par av kundene til Mike og Paula: Arnold Schwarzenegger, Kiefer Sutherland, Liam Neeson, CIA (!!) samt en hemmelig antiterror organisasjon, som jeg ikke engang får lov å vite navnet på!

Dette høres helt sprøtt ut, men nok engang: Dette er USA… og her er alt mulig! Vi får se, i morgen skal vi møte henne og da får jeg i alle fall vite om jeg i det hele tatt kan fotografere og skrive om denne businessen hennes.

Og kanskje er alt samme bare store ord… eller kanskje er det enda mer spennende enn jeg aner…?

Her et bilde fra El Paso:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar