onsdag 12. oktober 2011

Inn i alligatorland

USA er lettvint og komfortabelt, likevel er det spennende. Reiser fra New Orleans i morgen. Er ikke så veldig begeistret for byer, men French Quarter her i New Orleans, har så absolutt sin sjarm.

I morgen drar vi derimot til langt mer spennende trakter. Var i den lille byen Kraemer for 12 år siden og da var jeg med på alligatorjakt. Dro opp et beist på 400 kilo, pluss en rekke andre store kryp.

Nå er alligatorjakten over for i år, men jeg har lyst til å møte de jeg ble kjent med den gang. Har nemlig hørt at en av dem lever av å bryte med ville alligatorer...?
Vel, dette kan bli en totalt mislykket ferd sett ut fra reportasje sammenheng, eller kanskje er jeg heldig?

Uansett så vil det bli gøy. Og det er jo derfor jeg er på reise!

Kommer tilbake i morgen med mer info. I mellomtiden, nyt de 12 år gamle bildene under.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar