søndag 23. oktober 2011

Folkefest!


Ok, jeg tok feil. Veldig feil!

- Mange tilskuere, fly, biler og masse bråk, tenkte jeg i går. Stemte alt sammen, men det var faktisk veldig gøy. Greit nok at sola steikte og fotolyset ikke var av beste sort, men for en folkefest!

Det skjedde så mye og det var så mye rart og spennende å se, at jeg faktisk ikke satt en eneste gang mellom klokka ni og seks i dag. Jeg bare dro min gamle cowboyhatt ned over øra, for ikke å bli kokt av sola, og så ruslet jeg rundt og sugde i meg så mye som mulig av stemningen som regjerte her.

Lover å komme tilbake til dette i Vi Menn – for her var det et par fly som er helt unike i verdenssammenheng.

I mellomtiden, her er et par bilder av først en truck med to jetmotorer (??) og så et bilde av The Blue Angels. Disse gutta og deres F -18 imponerte meg langt inn i sjela!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar