lørdag 7. mai 2011

Transportetappe


 
Transportetappe. Ikke så mye å skrive hjem om i dag eller i går.

Har fått noen mail fra folk som lurer på hva slags utstyr jeg har med meg. Samme som sist, Canon kameraer og objektiver – ikke noe forandring fra forrige tur.

Ellers så ser det ikke ut til at jeg har tatt skade av dette stikket. Frisk og rask.

Planen nå er å reise nord østover i landet. Inn noen nasjonalparker. Her er det litt mer fare for å støte på menn med geværer. Vi hørte nylig på radioen at en kinesisk arbeider har blitt skutt og drept i dette områder (Nord Kivu).

Men har fortsatt minst en dag igjen på elva før jeg i det hele tatt kan gå løs på reisen mot disse områdene.
Har knapt med tekst i dag og ingen bilde. Årsaken er strøm. Alt begynner å bli tomt nå. Men i morgen kommer vi mulig frem til sted med strøm. I så tilfelle skal jeg laste opp et par bilder, og, hvis jeg får til, en video av en mann jeg aldri kommer til å glemme i hele mitt liv!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar