torsdag 13. september 2012

Siste fra USA

Så var denne turen over også. Skal bruke noen dager i New Orleans på å skrive ferdig reportasjene mine. Så blir det hjem, pakke om og om tre uker drar jeg til Kina.

Det skal bli greit å bytte kultur og kontinent. Er ganske glad i USA, men føler at jeg har fått nok nå. Men det er kanskje fordi jeg på denne turen bare har oppholdt meg i øst og sør. Må innrømme at det er de vestlige statene i USA, som gir meg mest.

Men det blir en annen gang. Nå er det Kina, og deretter Afrika, som står for tur (hvis ikke noe helt spesielt skulle skje... og det hender jo).

Legger ved et par bilder fra New Orleans. Fin by og spennende med French Quarter... men denne "dixieland jazzen" kan fort gi en stakkars nordmann mentale skader. Forferdelig bråk!



 

1 kommentar: