torsdag 16. september 2010

Welcome to Darwin

Alle land jeg kommer til har sine egne, helt spesielle atmosfaerer. Naar jeg gaar av flyet i for eksempel India, saa kjenner jeg lukten av landet. Samme er det med Peru, Indonesia osv. Og da jeg gikk av flyet her i Darwin for noen timer siden, kjente jeg meg straks igjen. Har vaert her seks ganger tidligere, og det er like moro hver gang.
Tidsforskjellen til Norge er syv og en halv time. Trikset naa er aa ikke sove paa dagen. Holde ut til i kveld. Da slipper jeg det vaerste jet lag'et, selv om jeg egentlig ikke er saa plaget av det.
Dagen i dag gaar med til blant annet aa besoke NT General Store. Kanskje verdens beste butikk!! Nei, jeg tuller ikke. Dette sjappa er for oss som liker aa sove ute. Her finnes alt mulig rart for en tur i bushen.
I morgen begynner neste fase av eventyret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar