tirsdag 12. oktober 2010

Foredrag

Ikke så morsomt å fly økonomiklasse fra Perth til Oslo. Selv om jeg ikke har noe å klage på når det gjelder verken KLM eller Qantas (fra Perth til Singapore). Men disse flyselskapene, og alle andre, har en tendens til å stappe oss passasjerer inn på trangere og trangere seter.
Uansett, jeg er vel tilbake og her er noen datoer for foredrag jeg skal ha de nærmeste dagene. Blir neppe noen bilder fra siste tur, men det blir endel andre spennende turer jeg skal vise bilder og litt video fra, så ta gjerne en tur om du er i området. Det koster ingenting!

Onsdag 13. oktober er jeg hos Foto-Olsen, Lillehammer.
Mandag 18. oktober er jeg hos Fotograf RA Haugen, Skien.
Tirsdag 19. oktober er jeg hos Fotomiljø, Kristiansand.
Onsdag 20. oktober er jeg hos Rolfs Foto, Sandnes.
Torsdag 21. oktober er jeg hos Foto-Erik, Haugesund.
Tirsdag 26. oktober er jeg hos Foto Schrøder, Trondheim.
Onsdag 27. oktober er jeg hos Enfotobutikk, Alta.
Og første reportasje fra siste tur, Australia, kommer på trykk i Vi Menn nr. 43!

1 kommentar: