onsdag 6. oktober 2010

The end...

Skal ikke avslutte med masse fjas. Vil bare si at nå er det kort tid igjen til jeg reiser hjem, og dermed blir det ikke flere linjer her på en stund.

Dette med blogging er helt nytt for meg, og denne Australia turen har vært et prøveprosjekt (selv om denne forb.. satelitt dingsen ikke fungerte). Så hvis noen synes jeg har sagt for mye tull, for lite tull, har skrevet for mye eller for lite om noe eller hva som helst, så kom gjerne med tilbakemelding slik at jeg kan stramme meg opp til neste episode av Haglunds Reiseblogg.
Og det blir om ca. tre uker!

Kontakt meg gjerne via min hjemmeside: http://www.johnnyhaglund.com/ eller bare legg inn en kommentar her.

Kommer forresten inn her med informasjon om når disse Australia reportasjene kommer i Vi Menn. Dessuten skal jeg holde noen foredrag i oktober på forskjellige steder i Norge. Skal legge ut tid og sted straks jeg vet det.

Farvel for denne gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar