søndag 1. juni 2014

Naryn


Litt mindre kjedelig har det blitt. Naa er jeg i Naryn, en by omringet av fjell og frisk luft. Ganske flott sted. Var her for 18 aar siden, noen forandringer har det vel blitt, men kjenner meg godt igjen.

Bor hos en familie, noe jeg er litt skeptisk til. Det er veldig hyggelig, for all del, men jeg litt prisgitt deres tid for middag og frokost osv. Og jeg er jo ikke her for aa nyte fete maaltider, men for aa ta bilder. Ogsaa blir det litt uhoflig da, og si at «nei, beklager, jeg har ikke tid til aa spise middag med dere naar lyset er paa sitt beste».
Men det lever jeg med. Verre er det at jeg har faatt en kraftig oyeinfeksjon. Har ligget og murret litt en stund, men for noen dager siden slo den ut i full blomst. Skal til lege i kveld. Vi faar se, kanskje blir det lapp over oyet som en pirat. Skal jo vaere ganske sе moderne i disse tider.

Her et par bilder fraNaryn og Kadji-Sai:.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar