torsdag 29. mai 2014

Litt kjedelig...

Blir lenge mellom hvert innlegg her, i og med at jeg ikke har med satelitt kommunikasjonen min. Hadde rett og slett ikke plass i bagasjen.

Nå er jeg i Karakol, men reiser videre i morgen til Kadji-Sai. Deretter til Naryn og inn i nomadeland.

De siste dagene har jeg vært i fjellområdene i grensetraktene mellom Kirgisistan og Kasakhstan. Flott natur og folk er vennlige hvor jeg enn kommer. Men jeg må innrømme at det er litt kjedelig. Sammenligner jeg med India, Kongo, Indonesia, Peru osv, så blir det litt tregt her i Kirgisistan. Men jeg har akkurat kommet hit, så kanskje vil ting forandre seg.

Har sendt noen bilder til Canon sin blogg også, de kommer her (http://cpn.canon-europe.com/content/ambassadors/blogs.do) enten i løpet av morgendagen eller til mandag.

God helg fra Kirgisistan.

Legger ved noen bilder:



 Gi meg en Hawaii skjorte, så har vi en komplett turist! Bishkek i bakgrunnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar