tirsdag 30. april 2013

Eventyret over nok engang...

Det er mange gode restauranter i Kathmandu, så dagene etter at jeg kom tilbake fra fjellene har det blitt mye fråtsing. Merker at kroppen er sulten. Mistet syv kilo på fjellturen, så det skader vel ikke å dytte i seg en kake eller ti.

Men jeg sitter ikke bare på German Bakery. Både morgen og kveld siden jeg kom tilbake har jeg jobbet med et par morsomme reportasjer her i Kathmandu. En av dem vil nok vekke litt oppmerksomhet...

Alt dette kommer jeg tilbake til i Vi Menn om noen uker. Skal prøve å nevne det her når de enkelte reportasjene dukker opp.

I mellomtiden legger jeg ved et par bilder. I morgen drar jeg hjem, så da er eventyret slutt for denne gang...

Først et bilde fra dyrelivet i Kathmandu:

 ... og så et bilde fra området hvor jeg bor, Thamel. Vanvittig kaos av turister, motorsykler, biler, hasjselgere, butikker, restauranter og mye mer. Men jeg bor på Kathmandu Guest House, og der er det en deilig bakgård, helt fri for støy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar