tirsdag 12. februar 2013

Dag en...



Delhi 12. 02. 13

        Første gang jeg var i India tilbake i 1988, var jeg ikke så veldig begeistret for landet. Kaos, bråk osv. Nå derimot, er jeg blitt så glad i dette landet at å reise hit bare en gang i året ikke er nok.
Mange grunner til det, men nå har jeg virkelig begynt å kjenne landet og kulturen. Og mer jeg graver og leiter i India, jo mer gull finner jeg!

Har et par spennende prosjekter på gang her nede også denne gang. I fjor var det kullgruvene i Meghalaya, denne gang er det i første omgang Ganges. Kom til Delhi i går og i morgen drar jeg til Kanpur med tog.

Legger ved et bilde fra Delhi. Millionbyen har virkelig forandret seg siden jeg var her første gang høsten 1988.


1 kommentar:

  1. India er jo et stort land så du har litt å ta av der.
    Ønsker deg god oppdagerferd ;)

    SvarSlett