torsdag 27. oktober 2011

Top secret!!


Jeg skulle så gjerne avslørt hvor jeg er og hva jeg driver med. Og ikke minst hadde det vært gøy å legge ut en rekke bilder fra dette stedet.

Men alt jeg kan si er at jeg er i ørkenen i California, på et ganske så gudsforlatt sted. Og de eneste bildene jeg så langt har fått tillatelse til å legge ut på nett, er dette som følger her, samt det jeg la ut i går.

Så kan du lure på hvorfor? Vel, USA er jo hekta på å hemmeligholde så mye som mulig, så ikke "fienden" får tak i det. Hvem fienden er varierer fra utenlandske terrorgrupperinger til konkurrenter på hjemmefronten. Alt ettersom hvilken business du driver med (men, ja, det lukter ”paranoia” lang vei).

Og på dette stedet er det fullt opp av hemmeligheter og merkelige historier.

Jeg er sikker på at jeg får lov å legge bildene ut etter hvert, for hvis det er så ultrahemmelig som et par av karene her påstår, hadde de neppe sluppet meg løs med kamera. Dessuten jobber Paula med å trekke i noen tråder, for det også i hennes interesse at bildene blir publisert.

Dette, og mye annet, kommer jeg tilbake med i Vi Menn! Så snart som mulig!

På spørsmål om dette kommer på Nettavisen etter hvert, så kan jeg ikke si annet enn at ja, jeg tror det. Men akkurat den biten er det Vi Menn som styrer.
På bildet under står jeg lett poserende inne i noe "strengt hemmelig militært utstyr". Vel, for de som har litt peiling på slikt, er det neppe vanskelig å se at dette "top secret" greiene minst er 50 år gammelt.
Uansett, dette er et spennende sted, og jeg gleder meg til å fortelle resten...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar