fredag 13. februar 2015

Picture of the year

Må innrømme at det gir en svært herlig følelse å vinne i en av de store fotokonkurransene, og jammen har jeg hatt flaks igjen: http://poyi.org/72/02/Second_01.php

POYi er en stor fotokonkurranse i USA, så det er stor stas å komme til her. Navnet til vinnerne er ikke offentliggjort enda, men bildene kan dere se på linken.

For de som er i Bergen i morgen, skal jeg holde foredrag der kl. 12 og da skal jeg blant annet vise bildene jeg vant med i POYi. Inngang er gratis og arrangeres av Canon/Fotojørgen.

Kom akkurat hjem fra Finnmark og drar til India om en uke.

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Hørte på foredraget ditt i Bergen i dag. Takk for er flott foredrag, fantastiske bilder og en fin opplevelse.
    I foredraget ditt nevnte du verdien av å ha med seg en lokal guide eller tolk. Hvordan finner du rett mann for jobben? En som er pålitelig, som ikke stikker av eller rett og slett svindler deg?

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hyggelig mail. Ikke enkelt å finne rett mann - eller dame - i et land jeg aldri har besøkt. Men jeg har noen kontakter, som igjen har kontakter osv. Finner jeg derimot ikke hva jeg søker gjennom dem, så går jeg for siste utvei; søke på nettet og ta en sjanse. Det går bra i ni av ti tilfeller. Men jeg hører med flere tolker, guider, byråer osv, og faller til slutt på den kjentmannen/fixeren/tolken som gir best "magefølelse".

    SvarSlett