lørdag 28. februar 2015

Et møte mellom jevnaldrende

Gubben på bildet, en veldig hyggelig sikh fra Manchester, UK, er like gammel som meg!!! Dette gir to alternativer:
A: Jeg har blitt veldig, veldig gammel.
B: Han ser mye eldre ut enn meg.



Går for alternativ B, men jeg kan jo ikke la vær å undre om jeg hadde sett like gammal ut hadde jeg latt skjegget gro? Uansett er dette god grunn for meg til å trimme skjegget regelmessig.

Er fortsatt i Amritsar, og fascineres av sikhene. Jeg har jo vært borti dem før og kjenner til og med noen, men nå har jeg virkelig satt meg inn i deres skikker og det er mange ting som overrasker meg.
Dessuten, og minst like viktig, her har jeg fått gode bilder. Ikke ofte jeg sier det, men denne gang tror jeg virkelig bildene har blitt gode.

Mer om det kan selvsagt observeres i Vi Menn etterhvert, hvor en rekke bilder og tekst skal spres utover fem - seks sider skulle jeg tro.

Nå blir det Delhi om noen dager og det blir det litt spennende. Til tross for mine mange besøk i India, har jeg aldri opplevd den fargerike "Holi" festivalen. Det får jeg nå - den 05 starter den.

Mer om det etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar