mandag 16. september 2013

Leo Houlding

Kongo nærmer seg. Litt planlegging igjen, men i begynnelsen av oktober drar jeg tilbake til Kongo på nye eventyr i regnskogen. Får ikke gjort alt jeg ønsker, men sånn er det noen ganger.

Fredag 27. september skal jeg holde en times foredrag i Oslo under Foto & Videos fotomesse. Kl. 12. 00 begynner jeg, for de som ønsker å komme. Fri inngang.
Da blir det bilder fra blant annet Nepal turen min og fra Colombia. I mellomtiden er det foredrag med Leo Houlding, er britisk fjellklatrer, som går for å være den raskeste fjellklatreren noensinne.
Sjekk: http://www.ffshop.no/foredrag-holding-c-16_173.html?osCsid=a06n1snfb77hc8ro1d8tv1f826

Legger ved et bilde fra Colombias nordligste punkt. Mer om dette kan du lese i Vi Menn nr. 41.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar