torsdag 5. september 2013

12 stykker!!!!

      I dag var jeg på foredrag med Brent Stirton - en av de største fotografene i verden på reportasje -og dokumentarfoto (hvilket denne festivalen handler om). Og der kom det 12 - TOLV - tilskuere?!! Perpignan kryr av fotografer i disse dagene, og jeg kan ikke forstå at så få kom for å se Brent.
Kanskje var det dårlig markedsføring, eller kanskje var det mer fristende å sitte i sola med en øl?


Møtte også en av sjefene for Canon. Veldig hyggelig japaner, og han var genuint interessert i å vite hva vi som lever av å ta bilder tenker om Canon sine kameraer.



To lærerike dager for Johnny Haglund.



Dessverre hadde jeg helt glemt at jeg har med meg en splitter ny laptop hit - uten den nyeste versjonen av Photoshop og uten DPP (Canon sitt eget rå formaterings software). Dermed kan jeg ikke lese rå-filene fra mitt lille Canon s110.
Men jeg lover å komme tilbake med noen bilder fra Perpignan straks jeg har oppdatert all software.



I mellomtiden, her er et bilde jeg tok i april, høyt oppe i Himalaya (5856 m.o.h.) og uendelig langt vekk fra den komforten jeg nå opplever.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar