tirsdag 3. mars 2015

Dårlig vær på dårlige veier

Har fått noen mail angående mitt hodeplagg i forrige innlegg (der jeg sitter med en som ser veeeldig gammel ut for sin alder). Bare så det er sagt, jeg har ikke på meg det hvite skautet for å se "kul" ut, det er fordi når man skal inn i sikhenes aller helligste, må man ta av seg sko og dekke til hodet.

Har vært usedvanlig mye dårlig vær på denne turen. Og enda godt jeg ikke ventet på at veien inn til Srinagar skulle åpnes, da hadde jeg måtte vente lenge. Veien har vært stengt i flere dager og er visst bare delvis åpen nå - med kilometer lange køer.

Har laget et lite innlegg på Canon sin blogg:
http://cpn.canon-europe.com/content/ambassadors/explorers/johnny_haglund/blogs/blog26.do

Legger ved en liten video fra i går.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar