fredag 21. mars 2014

Foredrag



Onsdag 26. mars skal jeg holde foredrag i Oslo under Foto & Video sin messe.

Kl. 13. 30 til 14. 45 blir det foredrag fra forskjellige steder jeg har vært den siste tiden. Kongo, India osv.

Kl. 16. 30 til 17. 15 skal jeg snakke litt om hva jeg har med i fotosekken min når jeg er på jobb + vise litt bilder og video relevant til dette med hva en fotobag "bør" inneholde.

Lørdag 29 blir det reprise, foredraget går til samme tid, men pakketriksene blir mellom kl. 15. 00 og 16. 15.

Alt foregår i Foto & Videos lokaler i Møllergata 4, Oslo.

Gratis inngang, bare å komme.

Legger ved et bilde fra Jharia, India, hvor jorden brenner - bokstavelig talt. Flere bilder og video blir å se fra dette stedet på onsdag og lørdag. Og reportasjen om stedet kommer på trykk i Vi Menn nå til uka (uke 13).



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar