fredag 26. juli 2013

Noen bilder

Colombia ligger og venter, reiser om to dager. I mellomtiden legger jeg ved noen bilder fra Risøy her på bloggen (har lagt ut enda flere bilder (fra både Sørburøy og Risøy) på web siden min; www.johnnyhaglund.com).

Første innlegget fra Colombia kommer mandag, tipper jeg. Da er jeg i Bogota... hvis alt går bra. Skal fly med Air France og det er vel ikke akkurat det ryddigste selskapet å fly med. Har opplevd mye tull med dem - men forhåpentligvis så skjer ikke det ingenting nå!




På denne øya, lagt ute i havgapet, bor det bare et ektepar. Uten strøm eller innlagt vann.
Fantastiske mennesker, men de er nok litt annerledes enn den helt vanlige "mannen i gata". Og det er nettopp det som gjør et besøk her ute så herlig. Selv jeg, men kamera og spørsmål på lur hele tiden, følte meg direkte velkommen!





1 kommentar:

  1. Næmmen se her da, her var vi jo ;)
    Har ikke fått fulgt med på ei temmelig god stund så jeg må vel love det samme som du i ditt forrige innlegg, men at jeg skal forsøke å lese litt oftere, hihi

    SvarSlett