lørdag 20. juli 2013

En ny start

Det er vel kanskje på tide å vekke liv i denne bloggen igjen. Har hørt om folk som blogger hver dag...? Er redd det ikke skjer med meg. Men det er jo greit å ha noe å skrive om. Akkurat nå er jeg i Legoland med mine barn og kone. Er kanskje ikke så mye å blogge om her...

Siden sist har jeg blant annet vært på Risøy i Froan. Fantastisk sted. Var ute i disse traktene også tidligere i år. Liker meg der!

Nå drar jeg til Colombia om en ukes tid. Har lagt noen morsomme planer der. Skal blant annet helt nord i landet, til Punta Gallinas. Tror det ligger litt eventyr å venter.

Så skal jeg på denne fotofestivalen i Perpignan i september. Drar dit for Canon og skal blant annet være med på et møte med de høye herrer i Canon, hvor "neste generasjons Canon-kameraer" skal diskuteres.

Så blir det forhåpentligvis Kongo. Skulle egentlig dratt til Kongo i mai, men områdene jeg skal inn i var for usikre på det tidspunktet. Ser ut til at ting er litt tryggere nå, så i oktober satser jeg alt på Kongo.

Deretter er jeg litt usikker. Men skal være flinkere fra nå til å legge ut slike ting på bloggen. Har fått noen signaler om at mange ønsker det.

Legger ved en liten video av meg fra siste ordentlige reise jeg var på - en helt fantastisk tur i Nepal. Men i det øyeblikk denne videoen ble tatt opp, så var jeg litt over middels sliten, for å si det pent. Så mulig jeg fremstår litt negativ...

Skal holde foredrag om nettopp denne turen for Norge Nepal Foreningen den 12. september. Meld deg inn og bli med:)
http://www.norge-nepal.no/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar