onsdag 8. august 2012

Det var det for denne gang...

  08. 08. 12
 
   Er tilbake i Puerto Maldonado. Blir her et par dager, før jeg setter kursen vestover til Lima også tilbake til Norge.

Men i slutten av august drar jeg på alligatorjakt i Louisiana med noen cajun-folk jeg har kjent i ti år. Jeg skal selvsagt bare jakte med kamera, men det blir en trang båt og mange store gap, så jeg tipper det blir nok spenning.

Dessuten husker jeg fra forrige gang jeg var med disse gutta på jakt, at de behandler geværer og pistoler på samme måte som de gamle western heltene gjorde.

Så sjansen for å bli skutt er mulig større enn sjansen for å bli spist?

Dessuten skal jeg ha med meg en assistent fra Norge - forfatteren Stein Morten Lier. Ikke umulig at han havner i et alligatorgap. Han er jo stort sett bare vant med asfalt og kafeer i Oslo Sentrum. I så tilfelle vil jeg i alle fall få veldig gode bilder (og ikke minst vil jeg nok gjøre Ingvar Ambjørnsen veldig glad).

Kommer tilbake i slutten av måneden med mer info.

Legger ved et par bilder fra Puerto Maldonado:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar