fredag 8. juni 2012

Juni... og litt videre...

I Tondheim blir det foredrag kl. 15. 00 og kl. 17. 00 den 27. juni.

Jeg skal også holde et foredrag i Haugesund den 19. juni. Klokkeslett og sted osv, kommer jeg tilbake til.

Mandag 11. juni drar jeg til Snåsa... og ja, det blir eventyr! Så drar jeg videre til Bodø og ut på en liten øy. Deretter blir det "landskamp" mellom Norge og Sverie i offroadkjøring med store biler i skauen mellom den 28. juni og 03. juli (og jeg skal være passasjer).

04. juli drar jeg til Sør Amerika i seks uker. Det blir første "ordentlige" reise/jobb med det nye Canon EOS 5D Mark III. Har prøvd det litt her hjemme, men det skal bli spennende å se hvordan det takler dampende jungler, støvete ørken og høye, kalde fjell.
Vet vel svaret allerede, men gøy blir det likevel!

Her et bilde fra siste tur, som jeg vil vise bilder fra både i Haugesund og Trondheim:





1 kommentar:

  1. Skal absolutt forsøke å få med meg Trondheim og gleder meg til å lese reportasjene fra Sør-Amerika ;)

    SvarSlett