tirsdag 19. november 2013

Nå er det vår i Australia...

Kongo var spennende, men jeg kom ikke akkurat uthvilt hjem. Mye å passe på. Litt om turen min i Kongo kommer i Vi Menn hvert øyeblikk. Tror det er nr. 48. Så kommer reportasjen om ferden opp Kongo elva i nr. 51. Det er i alle fall planen.

Nå er det derimot Australia som ligger foran meg. Å jobbe i Australia er jo en helt annen idrett enn å jobbe i Kongo. Varmt, fuktig og mye insekter blir det her også, men det plager ikke meg. Dessuten er det vår og regntiden ankommer snart her i nord, og det betyr mye kryp. Slanger og slikt koser seg nå. Det skal jeg også gjøre.
Mer om dette etter hvert. Legger ved et tre bilder fra forrige reise i Australia (2010) så lenge.

Cowboy, Northern Territory:


En "wannebe" cowboy fra Norge, Western Australia:

... og dagens siste cowboy, fra Northern Territory:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar