lørdag 14. august 2010

De aller første linjene...

... og der var'n i gang. Litt gammeldags og utdatert, men nå har altså Haglund tenkt å blogge akkurat slik som ungdommen. Om den blir like populær som disse fjortenåringens blogger, betviles, men det er vel lov å gjøre et forsøk?
Uansett, her vil jeg blogge når jeg er på tur i Norge, Australia, India, Kina, Bolivia eller hvor det nå måtte være. Resultatet fra alle disse turene kommer selvsagt på trykk i Vi Menn, men nå skal de som ønsker i alle fall få et lite inntrykk av hva jeg driver med når jeg er på jobb for Vi Menn i fjerne strøk.
Noen har nemlig ymtet frempå at jeg ligger ved bassengkanten på luksushoteller og nipper til paraplydrinker med lokale sjønnheter på hver arm, mens jeg dikter vilt og knipser et par bilder ut av hotellrommet.
Vel, jeg gjør jo ikke bare det da...

2 kommentarer:

  1. Hei & Hopp Johnny! Ser lovende ut!

    SvarSlett
  2. Hei & Hopp Johnny!

    Ja, nå behøver jeg ikke å logge inn på Google e.l. for å kommentere!

    SvarSlett